joi, 15 aprilie 2010

Totusi ce este Glamour-ul?

A venit vremea si pentru o a treia postare. Si ce poate fi mai interesant decat un cuvant care e din ce in ce mai in trend, si o emisune care mai coloreaza sowbizul moldovenesc prin atitudinea unei prezentatoare care, zic eu, prinde la public. Sa fac prezentarile de rigoare pentru cei care inca n-au inteles despre ce este vorba. Deci Teascul Muzical este o emisiune care "trage în tescovină mustul showbizului naţional şi-l pune la fiert pentru cei cu gustul rafinat şi dulciu", difuzata, dupa cate stiu, in fiecare sambata la 12:30 la Muz Tv. Lilu, prezentatoarea, este o tanara cam tinerica, care a terminat facultatea de Junralism din Timiosara, urmand apoi sa se intoarca in Chisinau pentru a fi un prototip original in ale televiziunii. Mie, de exemplu, mi-a atras atentia in special felul ei de a prezenta, si faptul ca le spune lucrurilor pe nume intr-un mod mai sarcastic. Nu ca as fi eu destul de infiripat in aceasta profesie, dar imi dau seama ca e mult mai bun "produsul" care prinde la public, decat o lalaita care tine camerele de filmat ocupate... Si sa revenim, videoclipurile care urmeaza sunt realizate atat in scop stiintific cat si de divertisment. La baza lor stau niste interviuri luate pe strada de la trecatori (si tinenti minte - nu oricare trecatori -), si un top al celor mai glamuroase clipuri muzicale de pe meleagurile nationale...Nu mai scriu multe pentru ca mi-e teama sa nu devin plictisitor :)). Si ca sa inchei il citez pe Dan Balan "exista glamour sanatos si glamour mai putin sanatos", dar din care categorie face parte majoritatea interpretilor de la noi, va las pe voi, dragi cititori sa decideti :D






PS: Sincer, nici nu am auzit de o parte din aceste noi nume autohtone din showbiz :))
PS 2: Asa doar din pura curiozitate, care o fi definitia pentru pitzipoanca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu