marți, 30 martie 2010

Marina si Diana =))

Ce sa zic, entuziasmul pe care l-am avut, si inca il mai am datorita crearii propriului blog mi-a sugerat o multime de idei ce ar putea starni curiozitatea catorva, sau macar a mea, ca na, ma multumesc si cu atat. Cu greu imi pun in ordine ideile, dar oricum m-am decis sa scriu acum despre doua "personaje" ce fac parte din show-ul rusesc "Даёшь молодёжь!" (Daeshi molodejj). Aceste personaje fiind Marina si Diana, doua prietene total diferite (o provinciala si o moscovita) si foarte amuzante, care incearca sa inteleaga lumea in felul lor. Nu mai zic nimic, cred ca vor spune destul de multe despre caracterul lor anume filmuletele de mai jos. Enjoy it!

PS: Imi place foarte mult de Marina, imi aduce aminte de vremurile cand asteptam cu nerabdare sa ma duc la tara la "Vipusca" (absolvirea liceului - pentru cei care nu stiu ce inseamna). Si absolut toate fetele aveau aceeasi coafura ce consta intr-un coc in varful capului si un "carliont"
lasat in fata, si evident toata aceasta mirifica coafura era plina de straluci, ca na, la Orhei se vindeau la preturi avantajoase fixativele astea. Oricum straluceau nu numai la figurat cand paseau sa le inmaneze diplomele :D

















PS (after edit): Am modificat aceasta postare datorita faptului ca multitudinea de videoclipuri facea pagina sa se incarce foarte greu...Imi cer scuze, voi invata din greseli :D....O zi buna tuturor!

2 comentarii:

  1. Salutare domnu' Simion!
    vreau sa te felicit ca ai avut curajul si inspiratia de a-ti incepe un blog si iti urez bafta multa in continuare!
    P.S nu folosi atat de multe clip-uri video odata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru felicitari....Si voi avea in considerare PS-ul tau :D. Mult noroc si tie!

    RăspundețiȘtergere