sâmbătă, 8 iunie 2013

Echilibru

        Fericirea. Un sentiment atât de râvnit de toți. Atât de mult simțit și totuși mulți nu au parte de adevărata fericire.
        Pentru mine, după multe gânduri și ipoteze filosofice individuale, fericirea înseamnă echilibru. hai să le iau pe rând, sau nu. Un echilibru emoțional și spiritual te face fericit, calm și relaxat. Un echilibru financiar îți ridică multe griji de pe umerii gândirii. Un echilibru între plăceri și dorințe este un compromis, mai mult decât fericit pentru mine. Și exemplele pot continua...

        Tind să cred că lumea este în căutarea echilibrului personal pentru a fi fericiți. Asta e. Dacă ai carieră bună, ești fericit dar nu chiar, pentru că riști să pierzi mult din terminologia familiei. Sau invers, dacă ești prea atașat de familie, nu mai ai timp pentru tine, pentru viziunile, ideile tale. Totul constă în echilibru.
Mie îmi place să vorbesc mult despre mine, precizez să vorbesc, nu să scriu (aici pentru toți cei cărora le scriu foarte rar), dar totuși încerc să mă reeduc în această privință. Prea multă pălăvrăgeală despre mine nu aduce a bine (după cum se spune). Dar ideea e că atunci când vorbesc despre o experință din trecutul meu, o fac din simplu fapt că sunt mândru de mine. Sunt mulțumit de tot ce fac, și încerc să învăț din greșelile mele. Dar realizez că pot fi foarte ușor catologat de către receptor ca „lăudăros”. Și nu pot să-mi dau seama dacă e de bine sau rău :).
       Oricum, mai sus scriam despre echilibru pentru fericire. Deci nu știu cum alții fac și ce gândesc. Dar la mine multe gânduri se îndreaptă spre „the meaning of life”. Și cred că am găsit o piesă din puzzle. Trebuie să ai un echilibru în tot ce faci. Nici prea bun, nici malefic. Nici modest, nici lăudăros (dacă tot am menționat asta mai devreme). Și din punct de vedere sentimental, cred că, trebuie să ne implicăm în orice situație atât încât să avem loc de întoarcere.
       Totul e posibil și ușor de atins. Atât timp cât mintea și inima complotează în favoarea acetui lucru.
                                                                                                  Sunt fericit.


Echilibru. Totul depinde de ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu